Monday, 11 April, 2011

Wartawan TV3 memang bermulut jamban!!!

Heboh dalam media arus perdana mengatakan Anwar Ibrahim berang bila ditanya tentang jam Omega oleh seorang wartawan betina TV3 pada sidang akhbar di Kuching Sarawak.

Anwar sebenarnya bukan berang tapi tegas dan berprinsip tidak mahu melayan soalan-soalan bodoh yang ditanya oleh media pengampu. Betul kata Anwar beranikah wartawan tersebut menanya Najib tentang kes pembunuhan Al-Tantuya didalam sidang media yang diadakan oleh Najib,jawapannya tentulah tidak.

Di bawah ialah gambar wartawan TV3 'bermulut jamban' yang bertanyakan soalan tentang jam Omega,nama betina ni Nik Suryani Megat Deraman. Kalau ikutkan nama macam orang Kelantan,tapi kalau dah umporno sama jer negeri mana pun tak ada beza. Berpakaian pula saja menayangkan lurah 'tetek'.



Nasib baik Anwar baik hati masih lagi  boleh melayan soalan bodoh betina ni,kalau aku dah lama aku halau betina ni supaya keluar dari sidang akhbar tersebut.

Puak-puak BN sekarang sudah semakin takut dengan kekalahan yang akan mereka terima sebab itu mereka menggunakan apa sahaja jentera yang ada untuk meraih kembali sokongan dari rakyat Sarawak termasuk menggunakan media-media yang dikuasai mereka.


23 comments:

  1. Kosmo (8/8/2009)
    Penyampai berita TV3 disamun

    KUALA LUMPUR - Seorang wartawan dan juga penyampai berita TV3 menghadapi detik cemas apabila dia bukan saja disamun malah cuba diseret masuk ke sebuah rumah kosong di sebuah apartmen di Danau Kota di sini semalam.

    Semasa kejadian pada pukul 7.50 pagi, Nik Suriyani Megat Deraman, 29, baru memasuki lif di aparment kediamannya untuk pergi ke Shah Alam bagi membuat liputan inkues kematian setiausha politik kepada Exco Selangor, Teoh Beng Hock.

    Turut memasuki lif bersamanya ketika itu ialah seorang lelaki tidak dikenalinya.

    Katanya, ketika berada dalam lif, dia tidak menghiraukan lelaki itu sehingga suspek berkulit gelap itu tiba-tiba menolaknya ke dinding lif.

    "Lelaki itu kemudian merampas komputer riba dan telefon bimbit saya," katanya ketika dihubungi di sini semalam.

    Nik Suriyani memberitahu, suspek yang menahan pintu lif dengan kakinya bagi mengelakkan pintu lif tertutup kemudian memaksa dia mengikuti ke sebuah rumah kosong di apartmen itu kerana mendakwa mahukan duit.

    "Saya merayu tidak diapa-apakan sebelum menjerit menyebabkan satu keluarga yang kebetulan mahu turun ke lif nampak kejadian yang menimpa saya," katanya.

    Lelaki itu terus melarikan diri bersama komputer riba dan telefon bimbitnya.

    ReplyDelete
  2. ini kah calon pilihan saiful..bertaubatlah wahai saiful

    ReplyDelete
  3. dah mau kahwin dgn Shaiful daaa

    ReplyDelete
  4. Siapa ajar u panggil org betina? Walau anuar benar sekalipun, apa hak u panggil org betina? Islam yg u nak tegakkan ajar panggil betina kah? Fikir sblm menulis. Jgn smpai nmpak kebodohan dan kekhilafan diri sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang kelantan panggil Tino..xda orang marah pon.. ape kes u marah??u ke tino ni..ke u saiful kena liwat tu

      Delete
    2. AQ X TENGOK SALAH JIKA DIPANGGIL BETINA...

      Delete
    3. panggilan untuk orang yang layak.. u ni nik suryani ke? ke saiful bukhari?

      Delete
    4. tk salah panggil betina, macam si betina azizah yg setia dengan tuannya ANUwar..

      Delete
    5. betina aizah ??? huhu .. islamic gitu!
      isteri pok nik pon pagil betina gak ke ?? hahaha .. amat kurang sedap bg kanak2 seperti saya mendengar nyer :P islam x pernah menghina..igt tu!hidup p.a.s ..

      Delete
  5. orang kelantan panggil Tino..xda orang marah pon.. ape kes u marah??

    ReplyDelete
  6. perbezaan antara perempuan(merujuk kepada manusia) dan betina(merujuk kepada binatang)......perempuan akan menjaga aurat dan budi bahasa..... betina mendedahkan aurat contoh seperti lembu, anjing, babi, kambing dsb

    ReplyDelete
  7. ko ni, mcm budak baru belajar nk b'ckp...
    betina & perempuan sama je... lelaki & jantan pon sama..
    jgn la straight sangat jd manusia... Berfikir jauh ckit..

    ReplyDelete
  8. saiful bloeh masuk koteknya dlm lurah teteknya. nik suryani boleh pakai dildo dan main jubur saiful kalau nak variety

    ReplyDelete
  9. Korg ni,,,,berckp mgunakn bhs kasar & lucah mcm bukan di bawah parti yg berpaksikan Islam...

    ReplyDelete
  10. orang PAS pakatan memang macam ni lah. kalau betul berani, kenapa tak tunjuk jam omega tuuuuuu

    ReplyDelete
  11. sbb lurus bendol. haha. panggil betina pon pon slah. bodoh la!

    ReplyDelete
    Replies
    1. adik bradik betina mak ko kat rumah sihat ke ??? hahaha (trollface)

      Delete
    2. hahaha..sihat sgt2,lepas ni dorg nak tangkap gambar tetek bg masuk kat dlm blog ni..wakakakkak

      Delete
  12. blogger ni ahli keluarga binatang kot..takkan selamba dog jer dier guna pkataan betina kat blog dia..wakakakak

    ReplyDelete
  13. Kalau nak buat posting mcm ni jgn bubuh gambar nik aziz, org2 mcm korg ni lah yg menambah hinaan pada tuan guru. Kalau rasa diri muslim yg baik tegur die direct mohon tutup aurat. Jgn jadi bangang

    ReplyDelete
  14. Bosan-bosan dok la klik blog2 yg tak famous ni. Penulisan macam ni. Bahasa tu sangatlah melambangkan peribadi orang. Fikir berkali sebelum berkata. Untuk menyedapkan mata followers Kerabu, sila tukar colour font and background eh?

    ReplyDelete