Friday, 10 June 2011

UMNO Tauke Filem Lucah

Belum reda isu video seks mirip Anwar,timbul pula video seks Mat Sabu,apa umno ni tak ada kerja lain selain menyebarkan video seks.

Umno tak usah nak menafikan bahawa mereka tidak terlibat dalam isu ini kerana Anwar dan Mat Sabu tidak mempunyai musuh selain daripada umno.

Dah sah yang buat kerja menjatuhkan mereka ini adalah didalangi oleh umno,nak cari isu rasuah dan salahguna kuasa tak ada. Balik-balik kes yang membabitkan seks,maklumlah orang melayu terutama di kampung-kampung memang mudah terpengaruh dengan berita yang macam ni.

Ahli Parlimen Ampang,Zuraida Kamaruddin (kanan)membuat laporan polis di IPD Ampang Jaya setelah menemui VCD bersama surat palsu dalam peti surat rumahnya kononya dikeluarkan oleh PAS.


Umno sebenarnya takut bila Mat Sabu menang jawatan Tim. Presiden PAS dan merangka berbagai-bagai rancangan untuk menjatuhkan beliau.

Lepas ni tak taula video seks siapa lagi yang akan dikeluarkan oleh umno,Najib macam terdesak sangat sampai sanggup guna isu-isu sampah ini sebagai senjata untuk mengekalkan pemerintahannya.

No comments:

Post a Comment