Wednesday, 8 June 2011

Setan-Setan UMNO Mula Buat Kerja Sebagai Setan

Selepas menyebarkan video seks mirip Ketua Pembangkang di kampung-kampung melayu,cina dan india di Selangor,setan-setan umno mengiatkan usaha menyebarkan klip video tersebut ke Terengganu pula.

Adatlah setan memang kerja dia buat benda jahat,rompak duit rakyat,makan rasuah dan macam-macam lagi kerja jahat termasuklah menyebarkan fitnah. Apa nak hairan memang dah dasar setan macam tulah perangainya.
Juak-juak setan ni mestilah diarahkan oleh bapak setan.

Takkanlah juak-juak setan ni berani kalau tidak menerima arahan dari bapak setan,sebab bapak setan ni dah bagi jaminan bahawa kerja-kerja yang akan dijalankan nanti takkan diganggu oleh polis. Rupa-rupanya polis pun takut dengan bapak setan.

Bapak setan ni tahu bahawa klip video tersebut tak laku di bandar-bandar maka diedarkan pula klip tersebut di kampung supaya orang kampung yang bodoh percaya bulat-bulat. Orang kampung yang tak percaya pada video tersebut mestilah penyokong Pakatan Rakyat sebab mereka cerdik.

Yang paling aku hairan tak ada pula tindakan yang dilakukan oleh pihak polis,kalaulah puak pembangkang yang sebarkan video tersebut gamaknya tak cukup tanah lari dikejar oleh polis.


Apa polis pun subahat ke dalam perkara ini,wallahualam hanya Allah yang mengetahui.

No comments:

Post a Comment